Ik moet een boeking annuleren, wat moet ik doen?

Als de reservering niet is betaald, kun je de boeking nog steeds annuleren op de pagina met boekingsdetails. Als de reservering echter al is betaald, moet je ons onmiddellijk een e-mail sturen om de annulering en terugbetaling te kunnen verwerken.

WatchMyDog zorgt ervoor dat zodra een boeking is betaald, deze beveiligd en vergrendeld is. We begrijpen dat een hondenoppas soms moet annuleren, hetzij als gevolg van een noodsituatie of een onvermijdelijke omstandigheid. Echter, zodra een boeking is betaald, willen we annuleringen door hondenoppassers tot een minimum beperken. Dit is om een ​​aantal redenen; om ervoor te zorgen dat hondenoppassers betaald krijgen voor de services die ze hebben voltooid en zodat wij de hondeneigenaren onze services kunnen garanderen.

Let op: als een hondenoppasser een betaalde boeking annuleert, zullen we het volledige betaalde bedrag aan de hondeneigenaar restitueren, en we zullen de hondeneigenaar helpen een vervangende hondenoppas te vinden. Als er twee betaalde boekingen binnen drie maanden worden geannuleerd, kan WatchMyDog het profiel van de hondenoppas opschorten of verwijderen.

24 aug. 2018 12:23:02